Лікування пародонтозу Одеса

Пародонтоз ясен називають дистрофічні патологію тканин пародонта, яка придбала хронічну форму. Лікування пародонтозу слід почати, як тільки є підозри або показання стоматолога. Своєчасне відвідування стоматології дозволяє виявити пародонтоз ясен на ранній стадії. При цьому захворюванні відбувається оголення шийок і коренів зубів, через що розвивається підвищена чутливість зубів, подразнення ясен. Рівномірна деструкція кісткової тканини альвеолярного відростка щелепи призводить до порушення роботи щелепи. Пародонтоз - це серйозне захворювання ясен, може бути гострим і хронічним яке потрібно лікувати в обов'язковому порядку. Найчастіше зустрічається у людей старшого віку. Стоматологічна клініка "Астерия" приймає пацієнтів з пародонтозом за адресою: вул. Тополева 14/1 (Таїрове) - Київський район.

Симптоматика пародонтозу в залежності від стадії

На початковому етапі захворювання симптоми відсутні, але зміни в пародонті вже мають місце, хоча болю і свербіння немає.

Для другої стадії характерна наступна симптоматика:

• зменшення межзубного простору;
  • застрявання шматочків їжі між зубами;
  • кровоточивість ясен під час чищення;
  • легкий свербіж.

Симптоми третьої стадії, для якої характерно повне і необоротне руйнування тканин:

• посилення кровоточивості і болю;
  • розхитування зубів, випадання;
  • виразки на яснах.

Етапи лікування пародонтозу ясен в клініці "Астерия" Одеса

Лікування пародонтозу в нашій клініці проводиться в кілька етапів в залежності від ураження зубної порожнини.

Терапія виконується доданими лазером AMD Picasso. Процедуру передує професійна чистка. По закінченню проводиться кюрретаж. Лікар надає кваліфіковані рекомендації Для подальшого домашнього лікування і профілактики. Хронічний пародонтоз лікувати потрібно набагато довше. Найчастіше складні випадки вимагатиму шинування.

Причини появи пародонтозу

У стоматології не в силах назвати характер і справжні причини виникнення пародонтозу. Причиною можуть служити різні біологічні процеси, що протікають в організмі людини. Фахівці клініки "Астерия" в Одесі, більше схиляються до того, що порушений кровообіг в артеріях щелепного ряду можуть служити причиною появи пародонтозу. Саме з цієї причини пацієнти похилого віку найчастіше звертаються за лікуванням пародонтозу в нашу клініку. Досить огляду і звичайного рентгенівського знімка що б оцінити попередньо ступінь занедбаності захворювання.

Наші лікарі

Способи оплати

Оплата здійснюється готівкою або банківською карткою. Можна внести 100% передоплату або робити це по факту надання послуг після кожного візиту до лікаря.

Наскільки важлива профілактика появи пародонтозу

Профілактика пародонтозу грає ключову роль в збереженні здоров'я зубів і ясен. Дуже важливо приходити на профілактичні огляди, регулярно проводити професійну гігієну, поєднувати її з домашнім доглядом за ротовою порожниною.