Лікування гінгівіту в Одесі

Лікування гінгівіту або запалення ясен, вимагає своєчасної (і навіть невідкладної) стоматологічної допомоги. У клініці сімейної стоматології "Астерия" лікування гінгівіту проводиться діодним лазером. Процедура має високу результативність, проходить швидко і безболісно для пацієнта. Усунути кровоточивість і запалення ясен можна за 2-3 прийоми стоматолога. Чекаємо Вас на прийомі за адресою м Одеса вул. Тополева 14/1 (Таїрове)

Як проявляється гінгівіт - основні симптоми

Гінгівіт - це запалення країв ясен. Характерні ознаки хвороби:

• виразки і некротизовані ділянки в порожнині рота;
  • кровоточивість ясен (особливо після чистки і прийому їжі);
  • збільшення шийних лімфовузлів (але не завжди);
  • оголення зубної шийки;
  • утворення бульбашок з рідиною;
  • фізична слабкість і погіршення самопочуття.
  • Запалені ясна виглядають гладкими (глянцевими) і опухлими.

Наслідки розвитку гінгівіту - запалення ясен

• Поява рихлості ясен
  • Підвищена чутливість зубів
  • Зубний біль при прийомі їжі, пережовуванні
  • Виникнення пародонтиту

Етапи лікування запалення ясен в клініці "Астерия" в Одесі

Лікування гінгівіту проводиться в кілька етапів (в залежності від ступеня ураження ясен). Ось покроковий план дій:

1. Під час першого візиту доктор оглядає ротову порожнину. При необхідності призначається аналіз крові і рентгенологічний знімок на панорамному рентгенапараті 2D. Далі пацієнтові знімають больовий синдром (в разі гострого дискомфорту) і призначають симптоматичне лікування.
  2. При наступному відвідуванні фахівець проводить професійну чистку від твердих зубних відкладень (камінь, наліт) і призначає протизапальну терапію. Якщо при першому відвідуванні у пацієнта немає гострого болю, то чистку можуть провести в той же день.
  3. Далі пацієнтові проводять кюретаж ясен. Тобто підясенні кишені очищають від накопичених бактерій і залишків їжі. Під час лікування використовується лазерний апарат AMD Picasso. Кількість візитів в кожному випадку може сильно відрізнятися (в залежності від ступеня тяжкості хвороби). Кому-то достатньо однієї процедури, іншим пацієнтам може знадобитися більше сеансів. Далі пацієнту докладно розповідають, як правильно доглядати за зубами і яснами і призначають час наступного візиту.

Через кілька днів після терапії хворий повинен буде прийти на огляд. Якщо за допомогою лазерного лікування вдалося повністю усунути проблему і з ротовою порожниною все в порядку, пацієнту дають профілактичні рекомендації і відпускають додому.

Важливо! Для лікування і діагностики використовується сучасне, минуле багатоступеневу перевірку, професійне обладнання. Воно відповідає європейським стандартам якості і 100% безпечно для пацієнтів.

Способи оплати

У стоматологічній клініці "Астерия" можливий як готівковий, так і безготівковий розрахунок. Також допускається поетапна оплата лікування (якщо сеансів кілька) - за фактом надання послуг.

Важливість профілактики запалення ясен

Для запобігання можливого рецидиву важливо дотримуватися профілактичні рекомендації доктора і періодично приходити на огляд і професійну чистку зубів. Будинки потрібно ретельно доглядати за ротовою порожниною (щоденне чищення, плюс полоскання спеціальними розчинами, які призначив лікар) і не затягувати з відвідуванням стоматолога при перших симптомах хвороби.

Лікування гінгівіту в стоматологічній клініці Астерія - це швидкі та безболісні процедури на професійному, високотехнологічному обладнанні, грамотний і уважний персонал і, звичайно ж, регулярні знижки. Записатися на прийом можна на нашому сайті або зателефонувати за вказаним номером телефону.