Лікування бруксизму - зубного скреготу в Одесі

Бруксизм або мимовільний скрегіт зубів, який виникає через спазми жувальних м'язів, найчастіше проявляється під час сну. Зазвичай таке трапляється в дитячому віці, і тільки у 10-15 відсотків у дорослих. Бруксизм піддається лікуванню, але для усунення потрібно визначити причини виникнення зубного скреготу. Наслідки бруксизма можуть проявитися в досить складних формах. Після чого може знадобитися стоматологічна допомога. Клініка сімейної стоматології "Астерия" в Одесі, допоможе в даному питанні. Записатися на огляд і консультацію можна за телефоном або відвідавши клініку за адресою вул. Тополева 14/1 (район Таїрове).

Бурксізм не є смертельно небезпечний, але може стати причиною тріщин зубної емалі і руйнуванням зубів. Внаслідок підвищеного навантаження на щелепу і тканини зубів може статися розхитування зубів, порушення прикусу. Особливо часто нічний скрегіт зубів спостерігається у дітей.

Хто лікує бруксизм - скрегіт зубів?

Виявленням і усуненням причин зубного скреготу зазвичай займається невролог, психотерапевт. А наслідками, які викликає бруксизм, займається профільний лікар стоматолог. Часто причиною може бути неправильний прикус, щільне розташування зубів в ряду і інші фактори.

Причини бруксизма у дорослих?

У дорослому віці, на нічний скрегіт зубів найчастіше впливає нервове перенапруження. Подібне явище називають хворобою бізнесменів, які щодня відчувають стрес через величезну відповідальність.

Причини скреготу зубів у дітей?

У дитячому віці, бруксизм проявляється внаслідок психологічних травм, переляків. Навіть після конфліктів з іншими дітьми чи дорослими. Зазвичай втручання психотерапевта або медикаментозне лікування усуває подібний ефект.

Діагностика бруксизма в стоматологічній клініці "Астерия" Одеса

При виявленні скреготу зубів для повноцінного визначення причини, а також наслідків бруксизма потрібно відвідати стоматолога. Профільний лікар, проводить обстеження на предмет не правильно сформованого прикусу або інших патологій, які можуть викликати щелепні (м'язові) спазми. Можливо, причина може ховатися дещо глибше і після стоматологічної клініки потрібно буде відвідати також невролога. Лікування подібного захворювання здійснюється комплексно і вимагає часу. Основне завдання стоматолога-ортопеда або ортодонта, в момент кризи дати правильне лікування, спрямоване на розслаблення жувальних м'язів. Це вкрай важливо, тому що наслідки руйнування зубів або емалі обернуться складним і дорогим лікуванням.

Капи при лікуванні бруксизма

На етапі виявлення і проходження курсу лікування, можна убезпечити себе від мимовільного скреготу зубів ночами. Допомогти в даному випадку можуть капи, які виготовляють спеціально за зліпком і рекомендують одягати під час сну. Це знімає негативні наслідки, поки проблема неврологічного або психологічного характеру не буде вирішена. Капа пом'якшує все навантаження, які відчувають зуби. Носити днем ​​їх не обов'язково, досить застосовувати в нічний час, коли процес спазмів неконтрольований.

Профілактика бруксизма

Убезпечити себе і своїх дітей від даного явища можна приділяючи увагу порожнини рота і при регулярному відвідуванні сімейного стоматолога. У дитячому віці важливо не упустити момент формування правильного прикусу, а в разі виявлення неправильного розвитку потрібно негайно звернутися до ортодонта.

У дорослому віці в якості профілактики рекомендується нормалізація психологічного стану, а також повна відмова від енергетичних напоїв і шкідливих звичок.