Лазерна корекція ясневої посмішки

Корекція ясневої посмішки потрібна в разі надмірного оголення ясен у верхній частині щелепи. З подібним можна жити і ця особливість частіше є вродженою. Естетично це можна виправити в стоматологічской клініці за допомогою лазерної корекції. Процедура лазерної корекції ясневої посмішки усуває цю проблему за 30 хвилин. Отримати детальну консультацію можна у наших фахівців в області естетичної стоматології за адресою: Одеса, вул. Тополева 14/1 (район Таїрове).

Що таке яснева посмішка?

Це оголення ясенк, коли людина розмовляє, посміхається або сміється. Таке явище досить часто зустрічається. Порядку 10-15% всіх людей мають подібну вроджену особливість. Виправити подібне стало можливим шляхом лазерної корекції.

Як проходить корекція ясен?

Впливом лазерного променя на вуздечку (складка слизової тканини в роті, що з'єднує між собою губу і верхню щелепу). Під дією лазера вуздечка умовно «розчиняється». Відбувається стерилізація рани і запаювання її країв.

Вартість корекції ясневої посмішки?

Середня ціна корекції ясен лазером становить 4500 гривень. Але в будь-якому випадку потрібен ретельний огляд в стоматологічній клініці.

Корекція ясневої посмішки в стоматологічній клініці "Астерия" Одеса

Показання до корекції ясневої посмішки:

• При сильному оголенні верхньої частини ясен.
  • Якщо ротова щілина відкрита в стані спокою.
  • Коли спостерігається надмірна активність кругових м'язів обличчя.
  • При інфекційно-запальних захворюваннях слизової оболонки ротової порожнини.

Обладнання, що використовується:

Головний інструмент, який використовується при проведенні процедури - стоматологічний діодний лазер AMD Picasso. А в якості діагностики актуальний панорамний 2D-рентгенапарат.

Як проходить корекція ясневої посмішки

• Лазерна корекція ясневої посмішки потребує кілька візитів до фахівця. На першому прийомі лікар проводить огляд, консультує пацієнта і дає рекомендації щодо підготовки до операції і подальшого догляду за порожниною рота.
  • Під час другого візиту доктор проводить вже саму процедуру. Для цього пацієнтові на місце впливу завдають знеболююче (гель) і під місцевою анестезією роблять корекцію.
  • Наступні візити лікар призначає в міру необхідності, наприклад, для огляду (щоб переконатися, що все в порядку) або в разі дискомфорту у пацієнта.
  • В середньому сеанс триває близько 30 хвилин, госпіталізація не потрібна. Через 3-4 дні стан ясен повністю нормалізується.

Протипоказання

• При патологіях серцево-судинної системи.
  • У разі ускладненого карієсу.
  • При наявності злоякісних пухлин.
  • При гострої променевої хвороби.
  • При психічних патологіях.
  • При загостренні інфекційних захворювань.
  • У разі алергії на анестезуючі препарати.
  • У дитячому віці (до 7-8 років).
  • Наявні протипоказання виявляють в процесі первинного огляду.

Ціна корекції ясневої посмішки і способи оплати

Лазерна корекція обійдеться в середньому в 4500 гривень, але в разі супутніх захворювань порожнини рота (інфекційних та ін.) Сума може бути вище.

Оплатити лікування в клініці "Астерия" можна як готівкою, так і безготівковим способом. Якщо сеансів кілька, то передбачена виплата в розстрочку (поетапно, після кожної процедури). Якщо потрібно всього один сеанс терапії, тоді розрахуватися можна відразу. На всі процедури надається гарантія.