Профілактика і гігієна зубів у дітей в Одесі

Дитяча профілактика, гігієна зубів і порожнини рота допомагає вчасно запобігти появі і розвитку захворювань. Дитячі зуби більш схильні до карієсу і появі бактерій в ротовій порожнині. Професійна профілактика і гігієна зубів дитини в стоматологічній клініці з пильним оглядом дитячого стоматолога допоможе на ранніх етапах уберегти дитячі зуби і ясна від не бажаних бактеріальних інфекцій і карієсу.

Крім усього іншого дитячий стоматолог навчить дитину правильно доглядати за своїми зубами, покаже, як правильно чистити зуби, підбере оптимальні засоби гігієни. Дитячі зуби (зубна емаль) особливо чутлива. У стоматологічній клініці "Астерия" Ви маєте можливість провести своїй дитині професійну профілактику зубів. Ми знаходимося в Одесі за адресою вул. Тополева 14/1 (Таїрове) - Київський район.

Дитячий організм гірше дорослого здатний справлятися з бактеріями, в тому числі які живуть в ротовій порожнині, тому діти більш схильні до розвитку карієсу. За даними ВООЗ, 98% дорослих неправильно чистять зуби і, відповідно, не можуть навчити дітей робити це правильно. Тобто діти не тільки більше схильні до поразки, але і не захищають зуби. В результаті - вже на найперших молочних зубах утворюється карієс.

Види профілактики і гігієни, що надаються нашою клінікою:

• З метою профілактики ми навчаємо дітей правилам чищення зубів, проводячи з ними навчальні уроки. Після цього за допомогою спеціальних індикаторів нальоту визначаємо, наскільки добре почищені зуби.
  • Є можливість проведення професійного чищення зубів дітям, або, якщо наліт незначний, чистка проводиться вручну спеціальною щіткою.

Професійна гігієна порожнини рота має на увазі під собою видалення нальоту і зубного каменю і подальшу полірування зубів за допомогою м'якої щітки, на зуби наноситься розчин який містить фтор. В результаті рельєф емалі вирівнюється, чутливість знижується, що сприяє зниженню швидкості появи нальоту. Всі етапи процедури проводяться за один прийом стоматолога.

Дитяча зубна гігієна і профілактика в клініці "Астерия" в Одесі

Гігієна порожнини рота у дітей проводиться вже після появи перших зубів. Зрозуміло, що немовлятам ніяких профілактик в стоматології не потрібно, достатньо отримати рекомендації у лікаря і застосовувати спеціальні зубні серветки для самих маленьких. Але до 4-5 років навчити свою дитину правильно чистити зуби вже потрібно. При цьому профілактику і контроль краще проводити в клініці. Професійна гігієна допустима з віку від 2,5 років після формування молочного прикусу.

Протипоказання до професійної чищенні зубів у дітей:

• Стоматит
  • Алергія на засоби, що використовуються під час чищення
  • Гостра стадія інфекційного захворювання

Вартість і способи оплати

Вартість процедури професійного чищення зубів у дітей - 800 гривень. Оплатити послугу можна готівковим і безготівковим способами.